I FEEL MORE WITH EVERY DAY THAT GOES BY

efter en lååång dusch och ordentligt med lunch börjar det besatta i mig att ebba ut, plötsligt handlar livet inte enbart om 1800-talets england.
ska spendera eftermiddagen med att ta ett fotbad framför några avsnitt av my name is earl, då pappa köpte andra säsongen i förrgår. har ju alltid sagt att min pappa är bäst! måste även vila rösten, för på sista scenen igår gav jag verkligen allt jag hade. aldrig har sju timmar gått fortare än det gjorde igår, trots kyla, dryg publik och ingen mat.
all cred till alla medverkande, främst till teatertvåorna men även till dansarna, vi som var statister, treorna och de gamla esteterna som var med, vaktföräldrar, lärare... vi behöver helt enkelt varandra för att få det att funka.

detta gjorde vi allt bra!



är väldigt mjukisklädd i världens skönaste adidas-mjukisar och t-shirt från elevkåren. så det ska vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0