ALL THE VAMPIRES ARE WALKING DOWN THE ALLEY

ikväll är det estetfest, tror inte att jag kommer vara där. tyvärr. känner mer för att sova och gråta och lyssna på bob dylan, the travelling wilburys och the doors.
lite synd, för jag hade kommit på den optimala utklädnaden - JOHN fucking LENNON.
tänk er mig som JOHN LENNON liksom!??!?!!! brukar få höra att vi är lika... så jag hoppas nästan på att jag är honom reinkarnerad :$
men ja, det blir nog inte så. OM det mot all förmodan blir så, så kommer det väl antagligen bilder och sådant. för ni vill inte missa mig som john lennon.
och apropå inget, här är två bilder från spökvandringen:

från vänster: jag, sara lind, olivia

sara lind, olivia, sara jonasson (dvs mitt dreamteam som jag jobbade med<3<3<33<3<3<3<<3<3)


ps: jag vill aldrig göra något längre. borde kanske skaffa barn så jag får lite intressen, typ barnrytmik och bebissim och sådant. eller?!?!?!? ds.
pps: skojade bara, jag hatar att simma, skulle aldrig ta med mitt barn på bebissim. vore liksom jätteläskigt när ungen var nära att drunkna. ds.

Kommentarer
Postat av: Louise

du är fin.

2011-10-28 @ 19:11:36
URL: http://lovemelikeyoumeanitblogg.se
Postat av: mollie nylund

men mikaelah, vad har hänt nu? :( det hade varit jätte roligt om du också kunde komma :D men jag tycker att vi i klassen ska ses någon mer gång på lovet, och då får du vara med! :D

föresten så är det ju jätte roligt med babysim :D bebisen drunknar ju inte för den kan ju typ hålla andan jätte länge, den låg ju i vatten i magen :) hihi och man tar ju upp den om den sjunker ;)

pussar <3

2011-10-29 @ 15:48:06
URL: http://juliamollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0