SOMMARLOV, SKÖNA SOMMARLOV

ta tillbaka mig till den där sommaren, nu.
madeleine, jag saknar dig.
väder, jag saknar dig.
frihet, jag saknar dig.

här kommer lite sommarminnen:



så var det sommaravslutning. jag var enda tjejen i nian om att ha kort klänning, men jag älskade den och fick oerhört mycket komplimanger, så det gick bra ändå. antagligen var det mitt sista skolavslutningssolo ever, efter en lååång karriär. lite sorgligt.


jag åt vääääldigt mycket chips ett tag där. började nästan fundera över vart man kunde vända sig som anonym chipsmissbrukare. sedan började jag trappa ner, och nu är jag nästan fri. skönt.


att ha roligt med fina vänner på en balkong pt1. OBS glaset med hallonsodan är mitt, jag är ju minderårig liksom :(


sedan levde jonna och jag livet. hängde vid berlinmuren och shoppade upp halva hm på alexa köpcentrum. vi bodde vid tv-tornet och jag skrapade upp ett knä.


och efter storsjöyran drog freja med sig millan (längst till höger) hit. det var jättefint. KOM TILLBAKA.


sista sommarfesten var @ perssons, vi hade... superkul kan man nog nästan säga. BJUDER STENHÅRT PÅ BILDEN OK


i slutet av lovet vart det myspicnic med marie, mig, jonna och madde som tog bilden.
jonna och jag bjuder på den...



det var kanske den bästa sommaren i mitt liv. saknar den redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0